Povedzte to
vo veľkom

Povedzte to
vo veľkom

Už nemusíte manuálne kontaktovať stovky vydavateľov. Získajte tie najlepšie ponuky pre svoju reklamnú kampaň cez naše moderné on-line trhovisko sponzorovaného obsahu.

Ako to prebieha?

1. Popíšete čo chcete odkomunikovať a kto je cieľový zákazník.
2. Vydavatelia vám navrhnú kreatívne nápady a zašlú cenové ponuky. Vyberte si len tie, ktoré vám vyhovujú.
3. Médiá zverejnia váš obsah až po vašom schválení.
Vyskúšať teraz

Získať ponuky od médií nič nestojí.

Prečo nekontaktovať vydavateľov ručne po jednom?

Lepšie ceny

Už nemusíte zjednávať cenu. Vydavatelia vedia, že používaním Medializuj.sk získate množstvo ponúk, a preto vám hneď posielajú tie najlepšie.

Lepšie kreatívy

Nechajte vyhrať najkreatívnejšie nápady. Vydavatelia na Medializuj.sk vedia, že budú súťažiť s množstvom nápadov.

6 000+

Používateľov

Pridajte sa k tisíckam ľudí, ktorí dôverujú Medializuj.sk.

11 miliónov

Osloviteľné publikum

Zacieľte na široké spektrum cieľových skupín.

10

Európskych krajín

Expandujte svojou natívnou kampaňou cez hranice.

Formáty sponzorovaného obsahu

Digitál a print

Pútavé články, príbehy a rozhovory, ktoré spomenú vašu značku.

Video / Youtube

Umožnite youtuberom používať váš produkt alebo službu. Alebo sa staňte súčasťou redakčného videa súvisiaceho s vašou značkou.

Podcast

Staňte sa hosťom podcastu alebo nechajte hostiteľa hovoriť o vašej značke počas relevantných epizód.

Televízia

Oslovte divákov od ranných relácií až po konkrétne témy a všetko medzi tým.

Rádio

Doprajte si rozhovor v rádiu alebo si vypočujte, ako o vašej značke hovorí vaša obľúbená rozhlasová hviezda.

Doplnky

Propagujte svoj nový obsah v e-mailingových zoznamoch a sociálnych médiách.

Jana Beer photo

“Natívny reklamný obsah zvýši povedomie o vašej značke, dôveryhodnosť aj predaje.”

Jana Beerová, bývalá novinárka a spoluzakladateľka Medializuj.sk

Registrácia

Prekonajte tradičné reklamné jednotky 🚀

Natívny sponzorovaný obsah má niekoľkonásobne lepšie výsledky ako tradičná online reklama.

20x

⇧ časový engagement

4,4x

⇧ povedomie značky

6,4x

⇧ zapamätanie reklamy

5,4x

⇧ úmysel kúpiť

Podľa vykonaných ComScore a inými.

Prečo už PPC nefunguje ako kedysi?

Blokovače reklám

Blokovače reklám

45 % používateľov internetu nevidí vaše reklamy, pretože používajú blokovače reklám.

Blokátory reklám využíva prevažne najlukratívnejší segment ľudí (vzdelaní pracujúci profesionáli). Sponzorovaný obsah nie je možné blokovať.

Podvody s reklamami

Podvody s reklamami

40 % vašich výdavkov na programatickú reklamu ide prevádzkovateľom podvodných robotov.

Roboty zamerané na podvody s reklamami generujú falošnú návštevnosť webových stránok, ktorá je na nerozoznanie od skutočných ľudí. Klikanie na odkazy v sponzorovaných článkoch neprináša robotom zisk, takže to nerobia.

Na rozdiel od PPC, sponzorovaný obsah môže prinášať hodnotu roky po jeho zverejnení.

Zvýšte konverzie svojho webu

Po zverejnení sponzorovaného obsahu ho odporúčame umiestniť aj na váš web. Bude to pôsobiť ako silný spoločenský dôkaz, ktorý dodá vašim zákazníkom dôveru pri nákupe od vašej spoločnosti. Zaplaťte raz, zvýšte konverzie webových stránok po celé roky.

Zvýšte konverzie svojho webu
Vyskúšať teraz

Získajte lepšie ceny a kreatívnejšie nápady.

Vyberáme z blogu