Pomôžte novinárom
a zviditeľnite sa v médiách

Ako to prebieha?

1. Novinár vytvorí výzvu s otázkou a popisom článku, ktorý pripravuje.
2. Budete notifikovaný o výzvach, ktoré sú pre vás vhodné na základe kategórie.
3. Ak bude pre novinára vaša odpoveď relevantná a zaujímavá, zverejní ju.

Najčastejšie otázky

Môžete pomôcť k skvalitneniu slovenskej žurnalistiky a získate publicitu zdarma.
Príprava odpovede vám zaberie približne 5 minút. Samozrejme, závisí to od otázky a odboru, ktorého sa týka. Ide však väčšinou o kratšie odpovede, v prípade doplňujúcich otázok a širšej spolupráce vás bude následne novinár kontaktovať individuálne.
Ku profilu majú prístup iba novinári, ktorých preverujú a schvaľujú administrátori platformy . Váš profil nie je verejný.
Služba na pomoc novinárom je bezplatná a navždy bude.
Služba "pomoc novinárom", ktorá prepája novinárov a odborníkov je bezplatná a vždy bude bezplatná. Do budúcnosti pripravujeme ďalšie služby, ako je distribúcia tlačových správ a sponzorovaný obsah, ktoré budú spoplatnené.
Oceňujem nápad prepojiť profesionálov z jednotlivých oblastí s médiami. Som rád, že sa takto môžu vyjadrenia a názory odborníkov šíriť aj do médií, do ktorých by sa inak dostali len veľmi ťažko.
Marek Didák
Marek Didák
kreatívny riaditeľ digitálnej agentúry Hype
Stále viac si uvedomujem, ako sú niektoré publikované názory či články nepresné, ba niekedy až zavádzajúce. Preto som uvítal vytvorenie platformy, vďaka ktorej si novinári môžu svoje informácie rýchlo overiť u odborníkov.
Martin Lučanský
Martin Lučanský
IT špecialista, Unique People s.r.o.
Za týmto projektom vidím PR profesionálov a ich dobrý nápad. Novinár získava vyjadrenie odborníka a odborník profesionálne spracovanú prezentáciu a zviditeľnenie. Najviac však získava čitateľ, ktorý dostáva kvalitné a overené informácie.
Kvetoslava Sarvašová
Kvetoslava Sarvašová
Lektorka, mentorka a koučka, HR4U
Jana Beer photo

“Z vlastnej novinárskej praxe viem, že získanie vyjadrenia od odborníka je časovo náročné a pritom veľmi dôležité pre zabezpečenie objektivity.”

Jana Beerová, bývalá novinárka a spoluzakladateľka Medializuj.sk

Kódex správania

  1. Vytvorte si atraktívny profil, prezentujte svoje najsilnejšie stránky, preukážte odborné znalosti, skúsenosti a dosiahnuté výsledky.
  2. Na výzvy od novinárov odpovedajte čo najskôr. Uvedomte si, že žurnalisti majú striktné uzávierky a pracujú rýchlo. Myslite na to, že často vyhráva prvý.
  3. Prosíme nikdy neodpovedajte na výzvy, ktoré sú mimo oblasť vášho záujmu a znalostí. Rešpektujme vzájomne svoj čas a prácu.